Известие

Collapse
No announcement yet.

Спешно!Проблем с вилка на съединител! 156 2.4JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спешно!Проблем с вилка на съединител! 156 2.4JTD

    Колеги,сменям си скоростната кутия и вече 3 часа не можем да вкараме вилката на съединителя в лагера.Н е знаем как се прави тая тегавиня.Лагера е на ламелите и не можем да го напаснем с вилката.Моля помогнете!Онася се за 156 2.4.
    Last edited by bobo16v; d.m.y г., 01:09.

  • #2
    Трябва да го разкачите от притискателя.....
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #3
      Лагера се слага предварително на вилката и като закачите кожуха (скоростите) на мотора при натискане на вилката лагера си закопчава . успех
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #4
        Да,обаче при стягане на претискателя,образувания диаметър става с около 5мм по малък от този на лагера,а и в този случай съединителя е "обратен"(вилката издърпва вече закопчания лагер за ламелите,тоест не натиска ламелите,а ги дърпа при натискане на педала).

        Comment


        • #5
          До колкото си спомням вилката се завърта в максимално отворено положение( да не дърпа лагера) стягате съединителя, намествате лагера така, че ушите му да съвпаднат с ушите на вилката, нахлузвате скоросите и малко преди да затворите кутията завъртате вилката да закопчае лагера. Нещо такова беше.НЕ СВАЛЯЙТЕ ЛАГЕРА ОТ СЪЕДИНИТЕЛЯ!!!! Няма да го сглобите никога.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            Да и ние мислехме че е нещо такова,но възможно ли е да се уцели и после как да разберем че е влязла вилката в лагера?

            Comment


            • #7
              Цели се без проблем лагера. Можете да наблюдавате и през отворчето на ск. кутия отгоре.Ще разберете като затворите кутията, към мотора и натиснете вилката с някоя щанга.
              Last edited by Boby; d.m.y г., 15:00.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                До колкото си спомням вилката се завърта в максимално отворено положение( да не дърпа лагера) стягате съединителя, намествате лагера така, че ушите му да съвпаднат с ушите на вилката, нахлузвате скоросите и малко преди да затворите кутията завъртате вилката да закопчае лагера. Нещо такова беше.НЕ СВАЛЯЙТЕ ЛАГЕРА ОТ СЪЕДИНИТЕЛЯ!!!! Няма да го сглобите никога.
                Това е много погрешно и НЕвярно Откопчава се лагера от притискателя и се поставя на вилката! След монтажа на кутията се бута вилката за да закопчае зегерката на притискателя и готово Важната подробност е да се нагласи пластмасовата втулка която държи зегерката затворена
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Колеги онзи ден качвахме скоростната кутия на моята Алфа и имахме същия проблем решението е следното.Скоростната кутия се качва и се слагат по дълги болтове, които застопоряват кутията след което може спокойно да се бракне вътре и да се закачи лагера като не е нужно да се разглобява нищо.Успех.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Това е много погрешно и НЕвярно Откопчава се лагера от притискателя и се поставя на вилката! След монтажа на кутията се бута вилката за да закопчае зегерката на притискателя и готово Важната подробност е да се нагласи пластмасовата втулка която държи зегерката затворена
                    Може и по твоя начин да става, не съм го пробвал. Аз си мисля, че лагера не трябва да се откопчава от вилката.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Това е много погрешно и НЕвярно Откопчава се лагера от притискателя и се поставя на вилката! След монтажа на кутията се бута вилката за да закопчае зегерката на притискателя и готово Важната подробност е да се нагласи пластмасовата втулка която държи зегерката затворена
                      Подкрепям Бобо на 100%!! Вярно, трудно се откопчава лагера, но това е начина.
                      "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                      Comment


                      • #12
                        Сърдечно благодаря на всички за отношението,бях се отчаял.Сега колата е пак на колела.Благодаря!!!

                        Comment


                        • #13
                          a как се разкопчава лагера??? И пластмасата която държи зегерката там ли си е ?? Тече ми от семеринга на зад маховика а съединителя ми е читав и не ми се иска да взимам нов съединител заради разкопчаването на лагера.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                            a как се разкопчава лагера??? И пластмасата която държи зегерката там ли си е ?? Тече ми от семеринга на зад маховика а съединителя ми е читав и не ми се иска да взимам нов съединител заради разкопчаването на лагера.
                            Ако не ти се свидят 50 ст.ми се обади да ти обясня че не ми се пише толкова
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                              a как се разкопчава лагера??? И пластмасата която държи зегерката там ли си е ?? Тече ми от семеринга на зад маховика а съединителя ми е читав и не ми се иска да взимам нов съединител заради разкопчаването на лагера.
                              С две много тънки прави отверки.
                              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                              Comment

                              Working...
                              X